Vriendelijk personeel en nam haar tijd, probeerde ook lekker te kletsen om niet aan het harsen te denken, wat ik waardeer. Al met al, een goede ervaring!
Behandeling door Rosi•
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling.
Behandeling door Rosi•
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede salon met fijn personeel
Behandeling door Rosi•Mannen harsen
Simon•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
It was really nice, very happy with the shape and the outcome! :)
Behandeling door Rosi•Vrouwen harsen - gezicht
Luana•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
The ambience was nice,cozy. The employee was kind and comunicative. They know well their own job. I'm very pleased with the treatment that I had.