Door treatwell bij deze salon terecht gekomen. Ik zou korting krijgen maar na de behandeling moest ik de rekening betalen zonder korting. Ook was er veel te veel wenkbrauwhaar weg gehaald terwijl ik duidelijk had gezegd dat ik dat niet wilde. Ik kreeg het idee dat ze het voor de eerste keer deed.
Behandeling door Rosi•Vrouwen harsen - gezicht
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden! De salon is schoon en ze werken heel precies. Aanrader dus :)