Onlangs zijn wij alledrie door bloeme geknipt. Ze geeft aan wat leuk staat en luistert goed naar klant. We zijn alledrie heel blij met het resultaat!!
Bloeme is een aanrader!!
Styling door Bloeme•Meisjes knippen
Amarins, sanne en anoek•5 maanden geleden
Geverifieerde review
We took our daughter for her first haircut and it was great! The staff is very friendly, definitely recommend!
Styling door Bloeme•Meisjes knippen
Luiza•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima service! Salon is makkelijk bereikbaar en vriendelijk personeel.
Styling door Bloeme•Highlights - T-section
michelle•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt hier, zeer tevreden mee
Styling door Kimberley•Mannen knippen
Sander•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer top was en knipbeurt! Midden in een verbouwing maar mocht de pret niet drukken. Tot de volgende!