vakkundige vriendelijk. altijd fijn.
Nieuwe opzet kapsalon ook mooi.
Styling door Prescilla•Mannen knippen
Jan•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Managed my curls beautifully. Extremely satisfying styling.
Styling door Prescilla•Highlights - T-section
Chathu•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie nieuwe salon en kleuren kunnen ze als de beste.
Styling door Elleke•Kleuren - uitgroei
Mirjam•5 maanden geleden
Geverifieerde review
My daughter loves her haircut. Great service and always friendly.
Styling door Bloeme•Vrouwen knippen
Rouxda•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Love my balyage, I always feel and look beautiful when I walk out at Nobel hairstyling. Bloeme is a real wizard when it comes to doing hair and she is so friendly and helpful.