Ben al meerdere keren bij deze kapper geweest. Dat zegt genoeg lijkt mij. Vriendelijke geduldige kapsters! Je wordt goed geknipt. Er wordt naar je geluisterd. Voor herhaling vatbaar...
Styling door Wendy•Vrouwen knippen
Suzanne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
goed vakkundig en vriendelijk
Styling door Prescilla•Mannen knippen
Jan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Elleke is een hele fijne kapster, met oog voor de klant. Vooral in kleuren is zij echt een specialist. Altijd super tevreden en blij met het resultaat. Echt een aanrader!
Styling door Elleke•Highlights - heel hoofd
Michelle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke vriendelijke kapster, mooi geknipt!
Krullen-knippen
Maya•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele vriendelijke meid die mijn dochter ging knippen.
Was voor mijn dochter de eerste keer maar ze voelde zich helemaal op haar gemak.
Veel tips meegekregen, haren mooi geknipt al met al heel blij mee!