Fijne kapsalon, relaxte sfeer en vakkundig advies met het kiezen van een kleur
Styling door Bloeme•Kleuren - volledig
Monique•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer blij met een fris kapsel en alle grijze haren onder controle! 👍👍
Styling door Bloeme•Kleuren - volledig
marleen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top was/knipbeurt weer bij Wendy. Thanks!
Styling door Wendy•Mannen knippen
Jeffrey•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Mannen knippen
Jeroen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Spreekt vooraf alles goed door met je. Vraagt goed na hoeveel je eraf geknipt wil. Checkt tussentijds. na het drogen knipt ze nog wat bij/na op het oog. Het valt heerlijk en is weer heel vol. Fijne producten gebruikt ook.