Nobel Hairstyling Reviews

Marie Curiestraat 3, 1341BM Almere Nobelhorst

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1381 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
We komen hier geregeld. Dichtbij en goed geknipt.
Erg tevreden met mijn haar. Prescilla kan goed adviseren, knippen er verven. Daarnaast ook nog een hele spontane en gezellige vrouw. Kortom een hele fijne ervaring!
Heel fijn service!
Ik kom regelmatig bij Nobelhairstyling. En het was als vanouds....Ben weer tevreden! Vriendelijke dames. Ben goed geknipt! Goede sfeer. En je haar krijgt de tijd ( ze overhaasten niks ) en alle aandacht... Ik kom weer terug!
Ik ben erg tevreden! Hele gezellige omgeving. Door een miscommunicatie aan het begin was het resultaat niet precies wat ik in gedachten had. Nadat ik dat uitsprak heeft de kapster me heel aardig geholpen en had gelukkig nog tijd vrij.
64
1
64
65
66
171
66