Erg tevreden met mijn haar. Prescilla kan goed adviseren, knippen er verven. Daarnaast ook nog een hele spontane en gezellige vrouw. Kortom een hele fijne ervaring!
Styling door Prescilla•Balayage
Marjolein•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn service!
Styling door Wendy•Jongens knippen
Alexander•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom regelmatig bij Nobelhairstyling. En het was als vanouds....Ben weer tevreden! Vriendelijke dames. Ben goed geknipt! Goede sfeer. En je haar krijgt de tijd ( ze overhaasten niks ) en alle aandacht... Ik kom weer terug!
Styling door Prescilla•Vrouwen knippen
Suzanne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden! Hele gezellige omgeving.
Door een miscommunicatie aan het begin was het resultaat niet precies wat ik in gedachten had. Nadat ik dat uitsprak heeft de kapster me heel aardig geholpen en had gelukkig nog tijd vrij.