Goed resultaat en lekkere koffie. Wendy nam ook ruim de tijd!
Styling door Wendy•Mannen knippen
AJ•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geknipt door Wendy. Ze luisterde goed naar wat ik wilde. Ze maakte tijd voor overleg en of ik tevreden was of dat er hier en daar nog wat moest aangepast. Heel prettig en mijn haar zit goed.
Styling door Wendy•Vrouwen knippen
Foke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn en vakkundig geknipt in een plezierige, ongedwongen sfeer maar wel professioneel. Ook heel fijn dat ik dezelfde dag nog terecht kon.
Styling door Wendy•Mannen knippen
Jan•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom een mooi resultaat met het kleuren van m’n haar.