Nobel Kapperszaak Reviews

Nobellaan 24,, Pijnacker

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,4
75 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Zoals altijd fijn welkom geheten, goed geholpen en deskundig geknipt!
Goede kapper en in een prettige sfeer
Ik kan hier altijd terecht op korte termijn. De eigenaar geeft mij steeds het gevoel dat hij blij is met zijn klanten.
Mijn 1e keer hier en Akeel was zeer vriendelijk en ervaren en hij dacht met je mee. Goed bereikbaar met de auto. Het aanbevelen waard!
Toon reactie salon...
De binnenkomst is al heel erg slecht, staat op deurdat zaak nog dicht is. Er staat iemand met een boze gezicht om je te ontvangen. Ik had geen keuze om alleen te laten föhnen maar moet wel betalen voor iets wat niet gedaan is, kon alleen wassen en föhnen kiezen. Die Tara gebruikt haar handen niet eens, erg raar voor een kapper. 2 mensen zitten aan je haar, dus amateur aan het werk.
4
1
4
5
6
8
6