Zoals altijd fijn welkom geheten, goed geholpen en deskundig geknipt!
Styling door Shohreh•Vrouwen knippen
Mandy•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede kapper en in een prettige sfeer
Styling door Frshteh•Vrouwen knippen
Margo•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kan hier altijd terecht op korte termijn.
De eigenaar geeft mij steeds het gevoel dat hij blij is met zijn klanten.
Styling door Akeel•Vrouwen knippen
Rein•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn 1e keer hier en Akeel was zeer vriendelijk en ervaren en hij dacht met je mee. Goed bereikbaar met de auto. Het aanbevelen waard!
Styling door Akeel•Vrouwen knippen
Susheela•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De binnenkomst is al heel erg slecht, staat op deurdat zaak nog dicht is. Er staat iemand met een boze gezicht om je te ontvangen. Ik had geen keuze om alleen te laten föhnen maar moet wel betalen voor iets wat niet gedaan is, kon alleen wassen en föhnen kiezen.
Die Tara gebruikt haar handen niet eens, erg raar voor een kapper. 2 mensen zitten aan je haar, dus amateur aan het werk.