Wij zijn ontzettend tevreden over ons bezoek aan de salon van Kelly. De sfeer in de salon is ontspannen en professioneel. Kelly luistert echt naar wat we wilden, Gaf goed advies en nam zeker ook de tijd voor het knippen en stylen.
Wij komen hier zeker terug. Echt een aanrader voor als je op zoek bent.
Ook is de prijs is zeer redelijk! Ontvangen met koffie en gratis parkeerplek voor de deur.
Styling door Kelly Cormack•
Vrouwen knippenToon alles…
Dusty•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg blij met mijn kapsel en het was een gezellige knipbeurt
Styling door Kelly Cormack•Vrouwen knippen
Claire•9 maanden geleden
Geverifieerde review
The lady was very polite with us and I like my daughter's haircut
Styling door Kelly Cormack•Kinderen knippen
Hanen•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Kelly was nice, friendly and really profesional. She listen to my issues, advised me and took initiatief when I wasn't sure 💇♀️ The result is exactly what I wanted, perfect length and shape, falls nicely and it's easy to maintain. I will definitely go there again 🙂
Styling door Kelly Cormack•Vrouwen knippen
Irina•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Kelly knipt niet alleen altijd strak en leuk, maar stelt mijn zoon ook meteen op zijn gemak. Ze stelt open vragen, neemt de tijd en weet precies hoe ze kinderen geruststelt. Elke keer weer top! :)