Kelly knipt geweldig. Ze luistert goed naar je wensen en het is zoveel gezonder en mooier. De producten die ze gebruikt zijn ook echt top.
Haar salon is mooi en clean ingericht. Alle wensen voorzien.
Ze is vanaf nu mijn vaste kapster in Adam Noord :)
Styling door Kelly Cormack•Vrouwen knippen
Nathalie•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Heb zelfs complimenten gehad over mijn haar, heel blij met deze voor mij nieuwe vondst, heb zeker lang half krullend haar maar ze weet precies wat ze er mee moet doen!
Styling door Kelly Cormack•Mannen knippen
niels•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Kelly is very helpful and attentive. She asks detailed questions about your preferences and give really good suggestions. The result is amazing!
Styling door Kelly Cormack•Vrouwen knippen
Vanessa•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Kelly is great! She's very professional and talented and she immediately understood what kind of cut I wanted.
We had a very nice talk and we vibed a lot! I definitely recommend her and I will definitely come back!
Plus, her space is sooo cozyyy!!