Nadia is very welcoming and attentive and really has a way with curls! 10/10 recommend!
Styling door Nadia•Föhnen / Stylen
Anne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nadia did an amazing job! I recommend this place
Styling door Nadia•Föhnen / Stylen
Laura•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nadia is een erg fijne kapster die weet wat ze doet. De sfeer is fijn en mijn haar zit weer fantastisch!
Styling door Nadia•Föhnen / Stylen
Lara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
She was great. Very friendly, skilled, etc.
For last couple of years, I didn't have the one place to cut my hair. But from now, I think I'll come to Nouna Hair Salon for sure.