I felt so comfortable! It was so easy to speak about what I wanted to do and was only met with positivity.
Behandeling door Djuna•Laserontharen
Sara•9 maanden geleden
Geverifieerde review
The best in town!
Salwa•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom er altijd met plezier. Na de behandeling heeft mijn huid gekregen wat nodig was. Ik ben altijd tevreden.
De sfeer tijdens de behandeling is gezellig of ontspannend.
De inrichting van de zaak is modern en sfeervol.
De eigenares is Ikram heeft een hart van goud.
Keep up the good work!!!
Jereny•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne werknemer en legde steeds uit welke stap zij ging zetten. Ik voelde me na de behandeling erg ontspannen en mijn huid zag er goed uit.
Maryam•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Betrouwbare schoonheidsspecialiste, schoonheidsspecialiste en altijd gezellig met Chaimae