Ben altijd zeer tevreden. Ikram is een Topper gezellig kletsen. En me huid ziet er veel beter uit.
Ibtissam•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne ervaring! De sfeer is zo mooi en relaxt dat je meteen tot rust komt. Lieve medewerkers en ik ben supertevreden met het resultaat. Ik kom zeker terug!
Hajar•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ikram is zo open en luistert zo goed naar je wensen en geeft je eerlijke feedback en advies. Ik voelde mij gelijk thuis en heb intens genoten van de behandeling. Kan niet wachten tot de volgende afspraak!
Soumicha•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie locatie. Aardige medewerkers met name Chaima. Ik kom hier vader terug
Fatima •10 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd top service! Liggen en laat Ikram of Chaima haar werk doen!