Bianca is supervriendelijk. Neemt alle tijd voor je en straalt een enorme rust uit.
Juliette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon waar je bij binnenkomst al vriendelijk wordt ontvangen door eigenaresse Bianca. Zeer blij met mijn PMU wenkbrauwen. Echt een aanrader! En, in mijn geval, zeker de moeite waard om een stukje voor te rijden mocht je van wat verder weg komen.
Patricia •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Er wordt meegedacht en naar oplossingen gezocht.
marion•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer top. Aanrader. Je wordt er echt geen 10 jaar jonger van. Maar je moet je af en toe laten relaxen. En dat lukt hier. 🥰
Was weer even geleden. Maar ga dit weer vaker doen.
Marc van schreven•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gekregen van Bianca.
Voor herhaling vatbaar over 6 weken heb ik weer een afspraak. Bianca is een lieve en zeer kundige dame.