Profecioneel, vriendelijk ze verstaat haar vak goed
Marga•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was best een beetje spannend, voor het eerst een PMU behandeling. Maar ik werd erg op mijn gemak gesteld door Sabine en de de behandeling was heel goed te doen. Blij met het resultaat 😊🥰
Sandra •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bianca is een fijne meid en is heel professioneel!!