Fijne behandeling .. goede uitleg…salon netjes , goed bereikbaar en parkeerplaats voor de deur
i.l.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie praktijk, fijne sfeer.. Bianca is rustig en vriendelijk en geeft goede informatie... Voor herhaling vatbaar...
E.D.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een tripolar behandeling gehad en het was een fijne behandeling. Vriendelijk en deskundig geholpen door Bianca in een mooie, rustige en professionele salon. Ik kom zeker nog terug!
M.d.•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon en een hele goede behandeling gehad. Vriendelijk en deskundig personeel die de tijd voor je neemt. Alles wordt duidelijk uitgelegd.