Het is altijd weer heerlijk als ik bij Bianca ben voor een behandeling. Ze is heel kundig en geeft goede adviezen. Het is een heerlijk verwen moment en kijk alweer uit naar de volgende behandeling.
tineke•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Is altijd erg gezellig!
Rebecca•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Bianca is erg vriendelijk en legt alles goed uit
Anki•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Bianca weet precies wat ze moet doen. Ik vind haar behandelingen altijd zo fijn en rustgevend.