Ananastasia is zeer vriendelijk, vakkundig en gericht op een zo goed mogelijk resultaat. Ze vraagt terug over eerdere bezoeken en daardoor merk ik dat ze betrokken is bij haar werk.
Behandeling door Anastasia•Gellak manicure
Anne•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Nice and clean set i like the natural look of my nails
Behandeling door Alina•Manicure
Elnaz•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Nice and clean set i like the natural look of my nails
Behandeling door Alina•Manicure
Elnaz•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Very Nice and clean set , I like the natural look of my nails