Everyone is always amaizing, competent, nice and they make you really feel welcome.
Manicure
Valentina•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Love my manicure! Thank you Alina
Behandeling door Alina•Manicure
Anne•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Great service in town! Very happy with the BIAB service
Behandeling door Anastasia•Manicure
Jimena•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Great service in town! Totally recommended
Behandeling door Alina•Manicure
Jimena•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Moet zeggen dat normaal gesproken ik het werk top vind maar de laatste twee keren m’n nagels zo dun gezet worden dat ze veel sneller inscheuren. Biab is niet dik heel erg misschien maar dit is gewoon flinterdun wat niet hoort. Ook is ze tevens bepaalde stappen vergeten op alle nagels te herhalen en leek het alsof ze er nog niet lang mee bezig is.