Liefde vanaf de eerste touch.
Voor manicure en pedicure gegaan, maar weggegaan met perfecte nagels én top humeur.
Super netjes werk en een fijne, gezellige sfeer.
Hier kom ik zeker terug
PedicureToon alles…
Khrystyna•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
perfect as usually
Behandeling door Anastasia•Manicure
Helena•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Prachtige nagels! 🤩
Behandeling door Alina•Manicure
Miriam•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Nice place with a cute people for good manicure 💅
Behandeling door Alina•Manicure
Maryna•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Amazing quality and overall experience. Highly recommended