Olha is de beste! Ik bracht mijn eigen BIAB Mariah. Olha was sceptisch omdat de gel er doorzichtig uit zag, maar het heeft geweldig uitgepakt.
Behandeling door Olha•Nagelverlengingen
Linda•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Time just flew by —Olha that’s how comfortable and pampered I felt! She’s not just good, she’s amazing. So clean, so precise, so professional — and honestly, words always fall short when I try to describe her work. Pure perfection, every single time. 💅✨
Rohini ❤️
Behandeling door Olha•Nagelverlengingen
Rohini•11 maanden geleden
Geverifieerde review
My nails look always beautiful after a visit at Olga :)
Behandeling door Olha•Nagelverlengingen
Simona•11 maanden geleden
Geverifieerde review
She’s the best! Olha werkt super nauwkeurig, is schoon, vriendelijk & er staat altijd een film aan. Heerlijk ontspannen sfeer en elke keer prachtige nagels!