Werkt zeer nauwkeurig, neemt alle tijd voor je en levert top resultaat af:)
Behandeling door Olha•Manicure
Sabrina•11 maanden geleden
Geverifieerde review
2e keer netjes alles verwijderd en nieuwe lak erop, wederom erg mooi en netjes.
Behandeling door Olha•Nagelversteviging
Céleste•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd helemaal te tevreden. Dank je wel!
Behandeling door Olha•Nagelverlengingen
Danitsja•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste keer bij Olha. Ik ben erg kieskeurig als het gaat om wie mijn voeten doet, gezien ik het zelf ook kan, maar dit voor mij soms ook prettig is als get gedaan wordt.
Olha is gastvrij, lief, maar vooral ook kundig! Ze werkt heel netjes en ben daarom ook mega blij hoe mijn nagels gelakt zijn.
Ik kom zeker weten weer terug met een paar weken!
Behandeling door Olha•Manicure
Esther•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Olha is een vakvrouw! Ze werkt heel hygiënisch en precies. Mijn voeten zijn summer proof met een prachtige French op de tenen