Altijd goed geknipt door deze heren. Zeer professioneel en - ook niet onbelangrijk - ze zijn snel maar niet gehaast! Aanrader.
Mannen knippen
Bas•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hij heeft me geholpen mijn haar weer gezond te krijgen, hij is heel voorzichtig en doet zijn werk heel goed. Ik vind het geweldig hoe hij mijn haar knipt.
Styling door Yahia Jendie•Vrouwen knippen
Eva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi geknipt. Bedankt voor alles
Styling door Yahia Jendie•Baard trimmen en scheren