Elke maand zit ik bij Jahia op de stoel, maar soms lukt dat niet. Toch ben ik altijd erg tevreden met het eindresultaat. Jahia toont ware expertise in zijn werk. Jij behandelt mijn haar en baard met de grootste zorg, net zoals een maatpak dat perfect past. Ga zo door!
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Zam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I got a great story, thank you, excellent service
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Vandam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very wonderful, I am happy, and as a result I highly recommend it
Mannen knippen
Maradona•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I visiting there for 2 years.. I'm satisfied
Mannen knippen
Steckl•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top top top. Lekker bakkie koffie. Super kapsel. Gezellig gesprek. Was weer een goed uur!