Heel blij met nieuwe kapsel. Goed geknipt, zit nog steeds top. En super vriendelijk!
Styling door Anass Oubba•Kinderen knippen
Mees•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Topkapper! Ik kom hier zeker terug. Aanrader.
Styling door Anass Oubba•Mannen knippen
Micha•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top notch customer service, I was offered a drink as soon as I walked in. Haircut was really good and they provide a student discount too. Mr. Oubba is a really good barber with attention to detail. Went out happy with a fresh cut and a good experience. Highly recommend it.