Twee ontzettend vriendelijke dames die hun werk heel goed hebben gedaan. Ik ben tevreden! Dank!
Tugra•23 dagen geleden
Geverifieerde review
Het was weer een fijne behandeling. Bayenne heeft me deur uit gestuurd met een mooie glow.
Mina•23 dagen geleden
Geverifieerde review
Geweldige Hydrafacial-behandeling bij Beyan! Mijn huid voelt superzacht, schoon en stralend aan. Beyan is vriendelijk, professioneel en werkt met veel zorg. Ik kom zeker terug!
Karisma•23 dagen geleden
Geverifieerde review
Super service, aardige meiden, eerder geholpen dan mijn afspraak was.
Jade•24 dagen geleden
Geverifieerde review
Sarah wat erg vriendelijk. Legde als duidelijk uit. En gaf je de tijd om je vragen te stellen. Kom zeker terug