Geweldig!
Ik heb echt een hele fijne ervaring gehad bij overture clinic. Ik belde best last minute en Sarah nam echt de tijd voor mij en deed haar best mij toch, diezelfde ochtend, nog in te plannen. Ik heb een hele fijne behandeling gehad van Miral!! Echt een aanrader!
Elyse•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag is alles heel goed verlopen.Ik voelde me op mijn gemak en ben erg tevreden met het resultaat.Alles was perfect.Ik raad het zeker aan
Canan•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling. Lieve dame, neemt de tijd voor je
ILHAME•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had een geweldige gezichtsbehandeling. In deze mooie clinic zijn de vrouwen echt professioneel en vriendelijk. Ik zal zeker snel weer komen!
Dzana•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb een hydrafacial behandeling gehad bij Miral. Ze was erg geduldig en heeft mij goed behandeld.