Van Beyan heb ik een zeer aangename professionele behandeling gehad met direct zichtbaar resultaat: een frisse, stralende en intens gehydrateerde huid. Ik ben echt ontzettend tevreden over de expertise en de fijne sfeer in de salon. Mijn huid straalt weer! Van het eerste contact, de ontvangst, behandeling en tot aan het vertrek is het echt een zeer prettige, professionele en ontspannende ervaring. Echt een aanrader!
Mounia•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuke salon, hele vriendelijke personeel. Ik heb een fijne behandeling gehad ,ze nemen de tijd voor je.
Kom zeker weer terug
Anuskha•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om geholpen te worden door Beyan Allahoema barak! Ze werkt vlot, nauwkeurig en erg zorgzaam🫶
Soumaya•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed geholpen, erg tevreden.
Sara•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Had een hydrafacial geboekt en werd heel hartelijk ontvangen en de dames waren super vriendelijk. Ben zelf door Sarah geholpen ontzettend lieve dame die stap voor stap verteld wat ze doet tijdens de behandeling. Ik heb in oeder geval onwijs genoten absoluut een aanrader. Ik heb meteen een behandeling cadeau gedaan zo heerlijk was het!