Ik had een hydrafacial behandeling. Beyan is een lieve dame, legt goed uit wat ze doet. En ben zeer tevreden met het resultaat. Mijn gezicht heeft een mooie glow nu.
Vivian •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heb een zeer grondige behandeling gehad. Mijn gezicht is nooit eerder zo goed gereinigd. Hartelijk dank!
Samira•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Eerste keer polynucleotide microneedling gehad en weer fantastisch geholpen door Sarah. Ze werkt met aandacht, geeft eerlijk advies en weet precies wat je nodig hebt. Aanrader.
Ik voel me elke keer in de beste handen.
Eda•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer met een heerlijk gevoel de salon verlaten. Bedankt voor de beate service dames!
Gr
Pembe