Vriendelijke dames die je meteen met een warm welkom ontvangen! De behandeling was echter hetgeen waar ik voor kwam en ik heb geen enkel moment een onprettig gevoel gehad. Nu herstellen om vervolgens het resultaat echt te kunnen zien...
Sabina•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik werd hartelijk ontvangen door Beyan, die de HydraFacial-behandeling op een zeer professionele manier heeft uitgelegd. Alles zag er keurig en schoon uit. Ik ben erg tevreden met het resultaat en kom hier gegarandeerd terug!
Sadya•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne ervaring met de dermapen-behandeling! Bayan was heel professioneel en stelde me meteen op mijn gemak. Alles was schoon en goed uitgelegd.