Voor het eerst bij Juliia geweest voor een pedicure. Had hele droge hakken en een oude gellak. Ze heeft mijn voeten heel mooi en zacht gemaakt plus een heerlijke voetmassage gekregen. Overal goed tevreden.
Behandeling door Oksana1•
PedicureToon alles…
Katja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Wimperextensions
MG•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling. Zoë heeft oog voor de klant en werkt nauwkeurig.