Thank you Oksana for my lovely red nails. They look so beautiful, ready for the festive season.
Behandeling door Oksana•
NagelverstevigingToon alles…
Flavia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen ervaring is acceptabel (iedereen krijgt een kans te leren) maar 2 gewonden en bloederige vingers na de behandeling en geen juiste rekening-voor mij zijn de genoeg redenen om niet meer daar te gaan.