Heerlijk dat je ook op zondag en 's avonds naar de kapper kunt. Fijne behandeling waar ze de tijd voor je nemen. Lekkere koffie en thee en gewoon even relaxen
Styling door Brigitte voorveld
diana•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Palma heeft me weer geknipt.
Als je bij haar bent geweest, voel je je beter. Met dit kapsel kan ik er weer een tijdje tegen.
Dank je wel, en tot over een week of 6.
Styling door Palma Vermeulen
Helma•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk kapsel , super persoonlijk behandeling, hoge kwaliteit
Styling door Palma Vermeulen
John•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb krulhaar en het wordt hij heel goed geknipt ben heel tevreden
Styling door Palma Vermeulen
karin•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden, van lang naar half lang haar.
Ik ben er echt blij mee,