S,morgens netjes ontvangen door Cayley!
Heel vriendelijk en netjes! Werd heerlijk warm toegedekt en werd heerlijk gemasseerd met warme olie en vele serums die heel goed voor je gezicht zijn. Deze kan je ook kopen voor de verzorging thuis.
Echt de moeite waard!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Henriëtte•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Super!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Nancy•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Aanrader!
Behandeling door Marjolijne Bosma•Ontspanningsmassage
Margitta•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Een lekkere stevige massage.
Behandeling door Marjolijne Bosma•Ontspanningsmassage
Els•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke ontspanningsmassage gehad van Parisa!
Behandeling door Marjolijne Bosma•Ontspanningsmassage