Prima facial met fijne producten. Manicure grondig, gellak zit netjes. Prettige sfeer, aardige dames.
Behandeling door Marjolijne Bosma•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Renee•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke behandeling
Behandeling door Marjolijne Bosma•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ina•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne vrouw Parisa die me mooi heeft opgemaakt
Behandeling door Marjolijne Bosma•Make-up
chelsey14112008•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijk ontvangen door Parisa.
Ze heeft zeer accuraat mijn nagels gedaan.
Een vrouw met liefde voor haar vak.
In de salon is alles zeer hygiënisch en schoon.
Behandeling door Marjolijne Bosma•Manicure
Joan•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel fijne sfeer, deskundig en heerlijke producten