Opnieuw een fijne ervaring. Gezellig, persoonlijk en heel goede behandeling. Aanrader!
Behandeling door Fereshteh•Manicure
Bep•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fereshte is always professional, friendly, and does an incredible job with my hair!! It's why I keep coming back over and over again!
Styling door Fereshteh•Keratinebehandeling
Olga•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I suggest the salon to everyone.
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
Soheil•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dyed my hair for the first time. Very helpful in giving advice and answered all my questions, plus they are very welcoming :) Loved the color and how it turned out!