Weer keratinebehandeling laten doen. Heel mooi resultaat. Haar daarna ook mooi gestyled met de tang.
Styling door Fereshteh•Keratinebehandeling
Joan•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Very nice environment, very pleasant people. Good treatment.
Styling door Fereshteh•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Tweede keer bij Parmis. Fijne kapper, netjes geknipt en prettig sfeer in de salon.
Styling door Fereshteh•Vrouwen knippen
Annelieke Oosterom•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Personeel is super vriendelijk, en het resultaat was heel mooi. Ik kom zeker weer terug!
Behandeling door Fereshteh•Manicure
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ze zijn wel goed maar ik vindt het jammer dat ze in hun eigen taal blijven praten en niet vaker ook in het Nederlands praten,
dat vind ik niet klantvriendelijk.