Deze kapper heeft een goed humeur, neuriet lekker mee met de oude jaren 70~80 muziek die op staat in de zaak, besteed goed aandacht aan zijn werk en kan aanvoelen hoeveel behoefte de klant heeft aan een gesprek. Het vak op zichzelf stond, naar mijn belevenis, op 1.
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Normale knipbeurt
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
Rob•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Feresthe heeft mijn haar weer snel en goed gekruld met de tang. Kreeg ondertussen lekkere koffie van Kyan.