Behandeling door Fereshteh•Vrouwen harsen - gezicht
Sigi•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve mensen, fijne sfeer en goed advies! Ik kwam voor wimpers verven en heb na advies ook m’n wenkbrauwen laten verven. Heel subtiel gedaan, blij mee!
Behandeling door Fereshteh•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Nicole•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige
Styling door Fereshteh•Highlights - heel hoofd
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service en kwaliteit zoals altijd
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
Jesse•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring gehad. Leuke gesprekken, en lieve en gemoedelijke sfeer. Je voelt je bij binnenkomst direct op je gemak. Zeker een aanrader.