Mijn wenkbrauwen heel goed gedaan , ik ben heel tevreden en ga elke keer terug
Behandeling door Fereshteh•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Woela•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Great, as always
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
So nice and fast. I love my hair cut, she did exactly what I wanted. And so quick. Super happy!
Styling door Fereshteh•Vrouwen knippen
Krishna•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de 1e keer geweest, super tevreden met zowel knippen als highlights, precies de kleur wat ik wilde! (grijs blond). Daarbij vind ik hen betaalbaar. Zeer vriendelijk echtpaar. Dank jullie wel! Ik kom zeker terug