Fereshte en Kian doen ze perfect bij de zijn professionele en geweldig mensen
Styling door Fereshteh•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Eli•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Liefste mensen ooit en harde werkers. Verdienen de vijf sterren na elk bezoek :).
Behandeling door Fereshteh•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Eva•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
In een woord, perfect!
Styling door Fereshteh•Vrouwen knippen
Elise•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Have been coming here for the past couple of months and have always received very good service. People are lovely and friendly and the salon is very nice and clean. Would definitely recommend this place.
Behandeling door Fereshteh•Vrouwen harsen - gezicht
Valentina•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
This was the friendliest and nicest haircutting experience I ever had! We had a lovely chat and it felt almost like family, I didn't want to leave. Thank you so much!