Behandeling door Fereshteh•Vrouwen harsen - gezicht
Renee•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I went for eyebrows and upperlip (threading), the owners are very nice, welcoming, the service was also excellent. I will definitely come back and also recommend their salon.
Behandeling door Fereshteh•Vrouwen harsen - gezicht
Manuela•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer professioneel
Behandeling door Fereshteh•Vrouwen harsen - gezicht
Kyra•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
In één woord 'goed'. Alles wat ik van een kapper verwacht, en meer.