De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1271 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Simply the best!
Ik ben altijd blij als ik naar Pauline ga!
Vijf uit vijf sterren. Mooie zaak, mooie nagels, mooi mens.
Ik kom al een tijdje bij Paulina. Ze is zo lief, neemt de tijd voor je en denkt mee als je inspiratieloos bent. Heb ook leuke gesprekken met haar. Nagels blijven lang mooi en zitten er lang op. Ze zijn nu ook erg gegroeid!
Het is de 2de keer bij Paulina en ze doet het heel goed en snel. Heb ook leuke gesprekken met Paulina en ook van de redenen dat ik blijf terugkomen