Vijf uit vijf sterren. Mooie zaak, mooie nagels, mooi mens.
Behandeling door Paulina•Nagelversteviging
Tessa•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een tijdje bij Paulina. Ze is zo lief, neemt de tijd voor je en denkt mee als je inspiratieloos bent. Heb ook leuke gesprekken met haar. Nagels blijven lang mooi en zitten er lang op. Ze zijn nu ook erg gegroeid!
Behandeling door Paulina•Nagelversteviging
Chris•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is de 2de keer bij Paulina en ze doet het heel goed en snel. Heb ook leuke gesprekken met Paulina en ook van de redenen dat ik blijf terugkomen