Al een aantal keer bij Paulisnails geweest en ik kan alleen maar zeggen: TOP TOP TOP!!! Pauli is erg goed in haar werk en erg sociaal, vriendelijk en geinteresseerd. Pauli is heel vakkundig en denkt elke keer weer met mij mee hoe ik mijn nagels wil. Ze heeft veel mooie kleuren en elke keer twijfel ik welke kleur ik zal zetten. Ik blijf zeer zeker terugkomem bij Pauli.
Behandeling door Paulina•Nagelversteviging
Hanna•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een hele goede salon, Paulina werkt snel maar heel goed en vakkundig. Aan een paar woorden heeft ze genoeg om te weten wat de klant wil. Praat lekker spontaan en je voelt je op je gemak. Een aanrader!