Dit was mijn eerste keer bij Paulinails. Zij is een hartstikke vriendelijke vrouw. Ik voelde mij heel erg op mijn gemak, ook hebben we leuk en gezellig gesproken. Zij heeft mij ook geholpen om een definitieve keus te maken, want ik had al een kleur in mijn hoofd, maar dat werd het niet meer, doordat Paulinails zo veel leuke andere opties heeft. Haar salon ziet erg hygiënisch uit en heeft ze ook heel leuk ingericht. De sfeer was top en mijn nagels zijn perfect!
Behandeling door Paulina•Nagelverlengingen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettyyyyy ✨💕
Behandeling door Paulina•Gellak manicure
Asabea•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
So happy with my nails! So many gel colors you can use😍
Behandeling door Paulina•Nagelversteviging
Eliza•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer mijn nagels bij Paulinails laten doen. Ik ben echt super blij! Mijn nagels zien er echt prachtig uit! Paulina denkt ook lekker mee om er iets extra leuk van te maken. Paulinas = mijn nieuwe nagelplekkie!