De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1273 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Altijd 5 sterren ⭐️
Dit was mijn eerste keer bij Paulinails. Zij is een hartstikke vriendelijke vrouw. Ik voelde mij heel erg op mijn gemak, ook hebben we leuk en gezellig gesproken. Zij heeft mij ook geholpen om een definitieve keus te maken, want ik had al een kleur in mijn hoofd, maar dat werd het niet meer, doordat Paulinails zo veel leuke andere opties heeft. Haar salon ziet erg hygiënisch uit en heeft ze ook heel leuk ingericht. De sfeer was top en mijn nagels zijn perfect!
Prettyyyyy ✨💕
So happy with my nails! So many gel colors you can use😍
Voor de eerste keer mijn nagels bij Paulinails laten doen. Ik ben echt super blij! Mijn nagels zien er echt prachtig uit! Paulina denkt ook lekker mee om er iets extra leuk van te maken. Paulinas = mijn nieuwe nagelplekkie!