Het was mijn eerste ervaring met een manicure en het is mij goed bevallen. Ik ben gastvrij en vriendelijk ontvangen en mijn nagels zien er weer heel mooi uit dankzij het vakwerk wat Paulinails geleverd heeft. Dit alles in een hygiënische en relaxte omgeving. Top!
Behandeling door Paulina•Manicure
Wilma•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect nails for a perfect price... and a lovely chat with Paulina as an extra