Zo fijn om altijd even bij Marit langs te gaan. Heerlijke behandeling en fijne gesprekken.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Monique•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Marit is een gezellige, vriendelijk en deskundige pedicure. Je voelt je op je gemak en gaat met goed verzorgde voeten weer naar huis.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Bep•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Geen Poespas, aardig, vaardig.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Coby•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn voeten zien er weer goed uit. Advies gekregen hoe om te gaan met kalknagels. Ondertussen ontspannen zitten praten. Weer nieuwe afspraak gemaakt. Zeker een aanrader!