Kundig en fijn geholpen! Leuke plek, Marit neemt alle tijd en ze is nog gezellig ook!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Sanne•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad. Ingegroeide teennagel heel goed behandeld. Voeten weer heerlijk zacht en mooie nagels. Marit werkt heel secuur. En is heel vriendelijk en gastvrij.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Marja•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Een vrouw die weet wat ze doet.. prijs is ook prima, ze mag best iets meer rekenen.. en buiten alles is het ook nog eens gezellig :)