Fijne en goede behandeling bij een hele prettige goede pedicure.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Petra•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Marit is een onzettend prettige pedicure, die bij mij (ondanks mijn opgelopen angst voor pedicure bij een andere salon) alle tijd en rust neemt om te doen wat nodig is tijdens de pedicure. Ze is daarnaast ook gezellig, grappig en betrokken. Nooit meer naar een ander voor mij!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Hanneke•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Coby•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
tessa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Marit is fantastisch en de locatie is geweldig mooi.
Ik raad eenieder aan om daar eens naartoe te gaan. Het was TOP!